“Jak wychować szczęśliwe dziecko” – zapraszamy na konferencję rodziców i nauczycieli
6 marca 2024Poznańskie Targi Książki
7 marca 2024„Kolorowe Ślady Ortografii” są ciekawym pamięciowo – wzrokowym sposobem uczenia się i
nauczania pisowni. W dzisiejszym dniu klasy II i III uczestniczyły już w drugich zajęciach ortograficznych z psem Semi i panią Renatą Ossowską https://dogoterapiaeduzgrajki.pl
Poznaliśmy wiersz:
KOLOROWE ŚLADY ORTOGRAFII
„Ó” różowe od dziś będzie niczym róża kwitnie wszędzie
„U” czarnym posmolone niczym nie jest wyróżnione
„RZ” granatowe wszędzie jak te rzeki w rzędzie
„Ch” czarne będzie, bo jest wszędzie
„H” brązowe jak herbatniki odlotowe
„Ż” zielone jak żaby nieposkromione
Dzisiaj, zadania polegały na wyszukiwaniu wyrazów z ó niewymiennym. Ćwiczenia wykonywaliśmy w grupach. Naszej pracy przyglądała się Semi, która czuwała nad poprawnością udzielanych przez dzieci odpowiedzi. Podczas przerwy mogliśmy pieska pogłaskać, pobawić się z nim lub go przytulić.
Na zakończenie zajęć zwycięskie grupy, miały sesję zdjęciową z Semi.
Bardzo dziękujemy za cudowne zajęcia.