TYDZIEŃ ZDROWIA
Czytamy głośno
6 czerwca 2022

Wycieczka do Szczecina

W czwartek 02.06.2022roku., klasy 8a i 8c wybrały się na wycieczkę do Szczecina. Po wyjeździe o godzinie 8 rano po 3 godzinach drogi dotarliśmy na miejsce. Na miejscu czekała na nas pani przewodnik, która spędziła z nami cały dzień opowiadając o historii i zabytkach Szczecina. Naszą kulturalno-edukacyjną podróż zaczęliśmy od zwiedzania Wałów Chrobrego, które wbrew zaskoczeniu niektórym, wcale nie służyły do obrony tylko do rozrywki. Naszym następnym przystankiem był godzinny rejs statkiem po Odrze. Po nabraniu sił z wiatrem we włosach ruszyliśmy na dalsze zwiedzanie, podczas którego zwiedziliśmy m. in.: Pomnik Bogusława X wraz z małżonką Anną Jagielonką, Zamek Książąt Polskich, Bazylikę Archikatedralną, Filharmonię Szczecińską, do której było nam dane wejść do środka i zachwycić się wnętrzem. Po drodze mijaliśmy jeszcze wiele parków i zabytkowych budowli, które utkwiły nam w pamięci. Po całodziennym zwiedzaniu połączonym z wypoczynkiem wróciliśmy do Golęczewa i Chludowa przepełnieni nowymi wspomnieniami i wiedzą.